Ο λογαριασμός της Μαντόνα στο Instagram έχει τη φήμη ότι αποτελεί παιδική χαρά για τους ψηφιακούς… «ηδονοβλεψίες», γράφει η «El Pais».  

Η τραγουδίστρια έχει σχετικά λίγους followers (18,4 εκατομμύρια) σε σύγκριση με αστέρες μεταγενέστερων γενεών, όπως η Μπιγιονσέ (273 εκατομμύρια), αλλά προσφέρει καλύτερα… ερεθίσματα: την ευκαιρία να δει κανείς μια ποπ σταρ που έχει κάνει τα πάντα -υπερβαίνοντας τα όρια τόσο ηθικά όσο και καλλιτεχνικά-, να παλεύει να μην γίνει απλώς ένας ακόμη συμπαθητικός χαρακτήρας. 

Η Μαντόνα κυκλοφορεί ένα άλμπουμ-ρεμίξ που συνοψίζει την καριέρα της, το «Finally Enough Love: 50 Number Ones», και επισπεύδει την παραγωγή μιας ταινίας που αφηγείται την ιστορία της ζωής της, την πραγματική.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Madonna (@madonna)

Η ξέφρενη χρήση του Instagram από την τραγουδίστρια συμβολίζει απόλυτα την καριέρα της, από τότε που ξεκίνησε στη μουσική βιομηχανία το 1982, σε ηλικία 25 ετών. Σίγουρα, η Μαντόνα έχει υποστεί κάθε είδους παρενόχληση που μπορεί να υποστεί μια ποπ σταρ: σεξουαλική παρενόχληση, κριτική για το σώμα, κατηγορίες για πολιτισμική οικειοποίηση και για αντιθρησκευτική, ιερόσυλη, αντιπατριωτική, νεανική εμμονή και ισχυρισμούς ότι είναι αιρετική, απατεώνισσα επειδή χρησιμοποιεί playback στις συναυλίες, χρηματοδότης μιας υποτιθέμενης αίρεσης (Καμπάλα)… 

Ναι, πάντα το παράκανε σε όλα, ως γυναίκα από τα προάστια του Ντιτρόιτ. Στη δεκαετία του 1980 έκαψε σταυρούς στο βιντεοκλίπ της για το «Like a Prayer»,  στη δεκαετία του 1990 δημοσίευσε ένα βιβλίο, το «Sex», που είχε τις πιο σαφείς εικόνες ομοφυλοφιλίας και φετιχισμού που είχε δείξει ποτέ σταρ, στη δεκαετία του 2000 φίλησε με πάθος την Britney Spears σε ένα γκαλά απονομής βραβείων με εκατομμύρια ανθρώπους να παρακολουθούν στην τηλεόραση και μόλις πρόσφατα «ανέβασε» στον λογαριασμό της στο instagram ένα βίντεο, στο οποίο φιλιόταν στο στόμα με γυναίκες μέσα σε ένα αυτοκίνητο.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skai News