Το νερό είναι απαραίτητο για τη σωματική υγεία και ευεξία. Ωστόσο, οι περισσότεροι από εμάς ξεχνάμε να πίνουμε τη σωστή ποσότητα λόγω των έντονων ρυθμών της καθημερινότητάς μας. Η επαρκής ενυδάτωση φαίνεται να συμβάλλει στον έλεγχο της θερμοκρασίας του σώματος, μεταφέρει θρεπτικά συστατικά στους ιστούς του σώματος, βοηθά στην αποβολή των παραπροϊόντων του μεταβολισμού, βελτιώνει την πέψη τον τροφών και διατηρεί την υγεία των αρθρώσεων. Πέραν από τα παραπάνω η επαρκής κατανάλωση νερού βοηθά και στην απώλεια βάρους.

Μελέτη η οποία πραγματοποιήθηκε πρόσφατα έδειξε ότι η κατανάλωση 500 ml νερού πριν από το πρωινό μείωσε τον αριθμό των θερμίδων που καταναλώθηκαν κατά 13%. Επίσης, μπορεί να βοηθήσει ιδιαίτερα τα άτομα τα οποία πάσχουν από δυσκοιλιότητα. Πολλές μελέτες συσχετίζουν τη χαμηλή πρόσληψη νερού με μεγαλύτερο κίνδυνο δυσκοιλιότητας. Ως εκ τούτου, η κατανάλωση περισσότερων υγρών μπορεί να συμβάλει θετικά στην κινητικότητα του εντέρου. Τέλος, η επαρκής κατανάλωση νερού ενισχύει την αθλητική ικανότητα, βελτιώνει την διάθεση και ανακουφίζει από τους πονοκεφάλους.

Ποια είναι η επαρκής ποσότητα;

Οκτώ ποτήρια νερό θεωρείται η απαραίτητη ποσότητα νερού για σωστή ενυδάτωση. Εξαρτάται όμως και από τις ανάγκες, αλλά και το επίπεδο δραστηριότητας κάθε ατόμου, όπως επίσης και παράγοντες όπως η εξωτερική θερμοκρασία (όσο περισσότερο ιδρώνουμε, τόσο περισσότερο νερό χάνουμε). Οι γυναίκες όμως χρειάζονται περίπου 1,7 λίτρα νερού ημερησίως, ενώ οι άνδρες χρειάζονται περίπου 3,7 λίτρα. Άρα, προκύπτει η ανάγκη να θέσουμε την κατανάλωση νερού στις καθημερινές υποχρεώσεις μας.

Πώς να πίνουμε εύκολα νερό;

Εύκολα tips για να καταφέρετε σε καθημερινή βάση να φτάσετε τον στόχο της ημερήσιας κατανάλωσης νερού: 

1. Αρχικά θα ήταν καλό να θέσετε έναν ημερήσιο στόχο κατανάλωσης υγρών. Αυτός ο στόχος θα πρέπει να είναι ρεαλιστικός και βασισμένος στις ανάγκες σας και φυσικά μπορεί να αυξάνεται κάθε…