«Λαβράκια» περιμένουν να βγάλουν τα στελέχη της ΑΑΔΕ, μετά την υπογραφή του πρωτοκόλλου συνεργασίας με την Αρχή Δημοσίων Εσόδων της Βουλγαρίας.

Ήδη, οι «μηχανές» στην Ανεξάρτητη Αρχή δουλεύουν στο φουλ, στοχεύοντας κατ’ αρχάς, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του ΑΠΕ- ΜΠΕ, σε δύο βασικά ζητήματα: Τα ΙΧ που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με βουλγαρικές πινακίδες, καθώς και στις εταιρείες ελληνικών συμφερόντων (μητρικές, θυγατρικές κ.λπ.) στη γείτονα χώρα.

Όπως αναφέρουν αρμόδιοι παράγοντες, οι «πινακίδες Βουλγαρίας» έχουν την τιμητική τους. Έλληνες ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν ιδρύσει εταιρείες «φαντάσματα» στη γειτονική χώρα απλώς και μόνο για να αλλάξουν τις πινακίδες κυκλοφορίας στα οχήματά τους και να μην πληρώνουν τέλη κ.λπ. που αναλογούν στην Ελλάδα, αλλά και να κινούνται ελεύθερα π.χ. στον δακτύλιο. Πριν από λίγα χρόνια, η ΑΑΔΕ είχε προχωρήσει σε εκτεταμένους ελέγχους, για να περιορίσει το φαινόμενο της κυκλοφορίας στην Ελλάδα υπερπολυτελών αυτοκινήτων πολύ μεγάλου κυβισμού. Είχε δε διαπιστωθεί ότι περισσότερα από 9.500 οχήματα με ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας είχαν διαγραφεί από τα μητρώα της Ελλάδας και είχαν ταξινομηθεί στην Βουλγαρία. Ήτοι, οι ιδιοκτήτες των οχημάτων είχαν καταθέσει τις πινακίδες, είχαν κάνει εξαγωγή στη Βουλγαρία και τα είχαν ταξινομήσει εκ νέου αποκτώντας βουλγαρικές πινακίδες κυκλοφορίας.

Κάποιοι άλλοι καταβάλλουν ένα πολύ χαμηλό νοίκι στη Βουλγαρία, προκειμένου να εμφανίζονται στους ελέγχους στα σύνορα με μόνιμη κατοικία στο εξωτερικό, ενώ ένα δίκτυο φροντίζει για τη δημιουργία εικονικού προφίλ μόνιμου κατοίκου Βουλγαρίας. Ενώ υπάρχει και ένα πρόσφατο «τρικ» με τη μεταβίβαση του οχήματος σε εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων της Βουλγαρίας και με κάποιο ιδιωτικό συμφωνητικό ο Έλληνας ιδιοκτήτης διασφαλίζει την κατοχή της «κυριότητας» του αυτοκινήτου.

Όσον αφορά στις εταιρείες που εμφανίζουν ως φορολογική έδρα στη Βουλγαρία, σύμφωνα με πρόσφατα…