Είτε είσαι εθισμένη στην καφεΐνη είτε όχι μπορείς να κάνεις τον καφέ σου να λειτουργήσει καλύτερα για τη υγεία σου και να λάβεις περισσότερα οφέλη προσθέτοντας κάποια επιπλέον θρεπτικά συστατικά.

Τσέκαρε λοιπόν τα 9 συστατικά με τα οποία μπορείς να εμπλουτίσεις τον καφέ σου για να δώσεις μια υγιεινή ώθηση στο πρωινό σου ρόφημα

Κολλαγόνο  

Το κολλαγόνο είναι το απαραίτητο συστατικό για τη βελτίωση των μαλλιών, του δέρματος και των νυχιών μας, αλλά τα οφέλη δεν σταματούν εδώ. Το κολλαγόνο είναι επίσης ένας εύκολος τρόπος για να ενσωματώσεις περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή σου. Σύμφωνα με το Healthline, το σώμα αρχίζει να επιβραδύνει την παραγωγή κολλαγόνου καθώς γερνάμε, οπότε η προσθήκη μιας σέσουλας στο πρωινό σου φλιτζάνι μπορεί επίσης να βοηθήσει στην υποστήριξη σημαντικών λειτουργιών όπως η  ιστών, η ανοσολογική απόκριση, η κυτταρική επικοινωνία και η κυτταρική μετανάστευση.

Η σκόνη κολλαγόνου είναι άγευστη και πλήρως διαλυτή, επομένως δεν θα το παρατηρήσεις καν στον καφέ σου, αλλά αν προτιμάς ένα πιο εξειδικευμένο ρόφημα καφέ, μπορείς να ανακατέψεις με λίγη αρωματισμένη κρέμα κολλαγόνου για έξτρα γεύση και αφρό.

Κανέλα 

Η κανέλα είναι ήδη ένα αρκετά κοινό πρόσθετο καφέ και για καλό λόγο. Όχι μόνο έχει γεύση φθινοπώρου, αλλά είναι επίσης γεμάτο οφέλη για την υγεία. Σύμφωνα με τους New York Times, η κανέλα έχει αντιμικροβιακές ιδιότητες και είναι γεμάτη αντιοξειδωτικά. Μια ημερήσια δόση του μπαχαρικού μπορεί επίσης να μειώσει το σάκχαρο στο αίμα, να βελτιώσει τη λειτουργία του εγκεφάλου και να βοηθήσει στην πέψη. Πασπάλισε λοιπόν λίγη κανέλα από πάνω για πρόσθετα οφέλη και γεύση.

Βούτυρο  

Ο καφές βουτύρου, που έγινε διάσημος από τον Bulletproof coffee, μπορεί να έχει πολλά οφέλη λόγω των υγιεινών λιπαρών. Ο Dave Asprey, ο ιδρυτής της Bulletproof, συνιστά να χρησιμοποιείς βούτυρο ή γκι που τρέφεται με χόρτο για να πάρεις τα περισσότερα αντιοξειδωτικά και ωμέγα-3 από τον καφέ ή ένα λάδι καρύδας ή MCT…